marți, 2 noiembrie 2010

Romania si romanii

Astazi primesc de la o prietena tare draga mie acest videoclip. Eu m-am indragostit instantaneu de acest cantec, regret iar, ca eu NU stiu sa cant la vioara.....
Si alta prietena imi trimite link-ul unui baiat tanar si inimos, Cosmin Danila www.patrimoniuromanesc.ro, care m-a fermecat cu fotografiile lui dis de dimineata, dragostea lui pentru tara razbate din fiecare imagine, cate minuni a adunat el pentru noi toti! Ma uitam la poze si plangeam, de dor, dar si de bucurie ca exista astfel de oameni extraordinari....
Va doresc o zi minunata!

3 comentarii:

  1. Multumesc tare mult de cuvintele alese, Mimi! Nu pot decit sa ma bucur de sentimentele ce le traiesti alaturi de pozele mele pentru ca si eu am investit mult suflet in ele!
    Toate cele bune, Cosmin

    RăspundețiȘtergere
  2. Mimi, ma alatur tie in a-i multumi mult de tot lui Cosmin si Ioanei pentru acest lucru absolut remarcabil pe care il fac pentru tara si pentru noi toti romanii. Bolnava de dor cum sunt si eu, am lacrimat privind la poze. Si nu pot decat sa fiu fericita cand aflu despre romani atat de talentati si pasionati de frumos. Cuvintele sunt prea sarace pentru a exprima ceea ce simt acum. Cosmin si Ioana, multumesc din tot sufletul pentru bucuria pe care mi-ati facut-o. Am sa spun despre site-ul vostru la cat mai multa lume. Iar despre celelalte poze de pe blog-ul vostru ce sa mai zic? M-au fermecat. Sa fiti sanatosi, sa munciti cu spor si sa primiti si recunoastere pe masure pentru munca voastra.
    Mimi, multumesc mult pentru ceea ce faci pentru noi.
    E.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Cosmin,
    Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si putere sa ne luminezi sufletele si mai departe!!
    Draga mea draga,
    Cu mare placere, ce ai zice sa scriem amandoua la Fomula As si sa le povestim de Cosmin??

    RăspundețiȘtergere